body {background-repeat: no-repeat;}Dostawy, instalacja, prace wdrożeniowe i szkolenia zostały zrealizowane w terminie, w budżecie i pozwoliły osiągnąć założony cel projektu.
body {background-repeat: no-repeat;}Pan Michał Sawicki wykazał się posiadaniem bardzo dużej wiedzy z zakresu zarządzania Call Center i obsługi klienta, którą chętnie przekazywał uczestnikom szkolenia.
body {background-repeat: no-repeat;}Opinie wyrażone przez pracowników Avista Media pozwalają ocenić Otherwise Europe Ltd. jako kompetentnego i solidnego partnera biznesowego…
body {background-repeat: no-repeat;}W zasadzie mogę powiedzieć, że kilka razy dostarczyli moje paczki i wszystko było w porządku.
To jest jak najbardziej normalne, mam nadzieję. Chciałbym tu powiedzieć o czymś innym. Zdarzyło mi się popełnić błąd i musiałem zadzwonić do TNT. Od ponad 10 lat konsultuję różnego rodzaju call center ale nigdy nie widziałem (słyszałem?) czegoś takiego....
body {background-repeat: no-repeat;}Wyobraź sobie, że nie musisz płacić za infrastrukturę call center. Cały sprzęt, całe oprogramowanie wybierzesz jakie chcesz i dostaniesz za darmo. Co wybierzesz?
...